8 hodinová dieta

Leden 10, 2013 0 komentářů Sdílet Vidění:  25506
chudnutie

Co je 8 hodinová dieta

8 hodinová dieta přináší novou éru hubnutí. Autorem diety je David Zinczenko, který touto dietou zhubl 3 kila za 10 dní. Hlavním principem 8 hodinové diety je to, že konzumace jídla je povolena pouze po dobu 8 hodin z celého dne.

Nová revoluční dieta má kromě hubnutí množství dalších výhod: zlepší vám zdravotní stav, budete spokojenější se svou postavou, posílí se vám mozek a myšlení a pomůže vám dožít se delšího věku. Již za 6 týdnů budete pozorovat úžasné výsledky. Osm hodinová dieta nepočítá žádné kalorie a neukracuje vás o žádné oblíbené jídla. Není náročná a zvládne ji každý.

Pokud do 8 hodinové diety zapojíte i cvičení, výsledky budou patrné mnohem dříve. Stačí, když budete cvičit 8 minut denně a vaše výsledky se zdvojnásobí.

Co zaručuje 8 hodinová dieta

  • zlepšení inzulínové rezistence
  • posílení srdce
  • lépe myšlení
  • nižší riziko vzniku diabetu
  • menší riziko vzniku zánětů v těle
  • nižší riziko vzniku Alzheimerovy choroby

Kolik trvá 8 hodinová dieta

Jak název diety říká, 8 hodinová dieta trvá 8 hodin. Během 8 hodin denně můžete jíst cokoli a kdykoli budete chtít. Pokud si dáte první jídlo, tedy snídaně o 10 hodině dopoledne, večeře by měla být mezi 17 až 18 hodinou večer.

Co a kdy jíst během 8 hodinové diety

Můžete jíst jídlo, jaké chcete, kolik jen chcete a kdykoliv v daném 8 hodinovém rozmezí. Pro více informací si přečtěte vzorový jídelníček 8 hodinové diety.

Jaké potraviny jsou povoleny během 8 hodinové diety

Během 8 hodinové diety je důležité načasování jídel, ne to, co sníte. Povoleny jsou všechny potraviny, pokud však chcete zlepšit plán hubnutí, při každém jídle si dejte následující potraviny. Vyberete si jednu potravinu z tzv. "Tučných jídel" a druhou potravinu z tzv. "Zdravých jídel" a budete je mít jako součást každého jídla.

Mezi tučné potraviny 8 hodinové diety patří:

  • jogurty a mléčné výrobky
  • vajíčka a libové maso
  • arašídy, vlašské ořechy a jiné ořechy
  • fazole a jiné luštěniny

Mezi zdravé potraviny 8 hodinové diety patří:

  • maliny a jiné bobulové ovoce
  • jablka
  • pomeranče a jiné citrusy
  • ovesné vločky a celozrnné výrobky, včetně quinoa
  • zelená listová zelenina

Co jíst mezi hlavními jídly během 8 hodinové diety

  • hummus s mrkví
  • zelený salát s vlašskými ořechy
  • jogurt s borůvkami
  • pečené hovězí maso s rajčaty a celozrnným pečivem

Které potraviny by neměly chybět každý den v jídelníčku

  • vláknina
  • libové bílkoviny
  • zdravé tuky (mono a polynenasycené)
  • všechny druhy ovoce a zeleniny

Které potraviny by měly být omezeny v jídelníčku

V jídelníčku 8 hodinové diety by měli být omezeny rafinované sacharidy, jako je pečivo, cukr, bílý chléb, rýže a těstoviny, nasycené tuky a trans tuky, potraviny s vysokým obsahem jednoduchých cukrů

Jak kombinovat jídla

Pokud si dáte potravinu, která obsahuje rafinované cukry, vždy je zkombinujte s dvěma povolenými potravinami, které by se měly konzumovat během 8 hodinové diety (například těstoviny se sýrem a rajčatovou omáčkou, sendvič a libovým krůtím masem a salátem, hranolky se zeleninou a salsou).

Co pít během 8 hodinové diety

Během 8 hodinové diety byste měli zapomenout na sladké nápoje a limonády, čímž si snížíte i příjem kalorií. Také omezte alkohol na dva až tři nápoje za týden, díky čemuž budou vaše výsledky rychleji. Dodržujte pitný režim.

Cvičení během 8 hodinové diety

Každé ráno si zacvičte po dobu 8 minut.

Jaké jsou vaše zkušenosti s 8 hodinovou dietou? Podělte se s námi o ně v diskuzi pod článkem. Děkujeme!

Foto © Konstantin Yuganov - Fotolia.com

Přečtěte si více: Brokolicová polévka dieta




Diskuse k článku 8 hodinová dieta

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskuse k článku 8 hodinová dieta