Zeleninová dieta

Únor 27, 2012 0 komentářů Sdílet Vidění:  7894
zeleninová diéta

Hubnutí se zeleninou a zeleninová dieta

Je velmi dobře známo, že zelenina obsahuje mnoho vitamínů, minerálů, vlákniny a dalších látek, které jsou důležité pro zdraví. Ale věděli jste, že když budete jíst zeleninu, může to být zdravý způsob jak ztratit několik kilogramů nebo udržet si svou váhu?

Existují dva druhy zeleniny: škrobnaté a neškrobnaté. Oba typy jsou součástí správné diety. Neškrobové zelenina může být konzumována ve velkém množství, zatímco škrobnaté zeleninu třeba jíst jen v omezeném množství, protože obsahují více cukru.

Mezi škrobovou zeleninu patří: kukuřice, hrášek, banány, brambory a sladké brambory. Do neškrobové zeleniny patří veškerá ostatní zelenina včetně: artyčoky, chřest, řepa, brokolice, mrkev, květák, okurky, lilek, pórek, žampiony, cibule, paprika, salát, špenát, zelené rajčata a cuketa.

Zelenina s nízkým obsahem kalorií

Níže uvedené zeleniny můžete jíst v neomezeném množství. Obsahují minimální množství kalorií a většina z nich má vysokou nutriční hodnotu:

  • mrkev
  • okurky
  • ředkvičky
  • čerstvé zelené fazolky
  • celer
  • květák
  • zelí
  • cherry rajčata
  • houby
  • salát

Zeleninová dieta není však jen o konzumaci zeleniny. Během zeleninové diety třeba konzumovat i ovoce, luštěniny, obiloviny, ořechy a semena a kvalitní libové maso. A tím, že budete jednotlivé potraviny vhodně kombinovat, začnete pravidelně cvičit, ručička na váze vám za pár týdnů zaručeně ukáže, že jste zhubli.

Většina rostlinných potravin je nízkokalorických, nízkotučných a velmi sytých. Jezte je proto raději v syrovém stavu.

Foto © Subbotina Anna - Fotolia.com

Přečtěte si více: Detoxikační dieta




Diskuse k článku Zeleninová dieta

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskuse k článku Zeleninová dieta