Efektivní cviky na zhubnutí břicha

Zobrazeno 9 příspěvků - 1 až 9 (z 9 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • #13900

    slimacka
    Účastník

    Dobrý den, chci zhubnout z břicha a potřebuji začít s cviky, které jsou ověřeny. Poraďte prosím, děkuji!

    #14100

    Anonymní

    já cvičím hlavně sklapačky a hodně běhám. běháním spálíš hodně energie a hlavně se ti aktivují svaly celého těla a také břicha. zkus to.

    #14154

    Anonymní

    mně se osvědčily nejlépe sklapovačky a zařadil jsem do jídelníčku více zeleniny

    #14438

    verca
    Účastník

    Cviky na posílení břišních svalů – klasické zkracovačky, vzpor na loktech, zvedání pánve…

    #15179

    Niki33
    Účastník

    já se sice stravuji zdravě, ale sklapovačky mi nepomohli, přestože jejich dělám každý den myslíte že dělám něco špatně?

    #15396

    Kiki-slim
    Účastník

    Niky sklapovačky mají také svá pravidla. Musíš je dělat poctivě pomalu, na internetu najdeš mnoho instruktážních videí. A sami o sobě i tak nestačí. Ideální je posilovat celé tělo rovnoměrně. Teprve tehdy má hubnutí cvičením opravdu význam.

    #15397

    Niki33
    Účastník

    Ahoj, děkuji už jsem si nějaké i našla. Myslíš, že je třeba zvyšovať i počty za den? Já cvičím tak 50 denně 3 měsíce. Kamarádka mi poradila ještě zumbu nebo jumping. Díky tomu již viditelně zhubla tak snad by to mohlo pomoci i mně.

    #15496

    Radinka
    Účastník

    Přítahy kolen v sedě, takové cviky totiž zapojují svaly téměř celého těla, proto také patří mezi nejlepší cviky na břicho;). Takže holky ne jen sklapovačky. Kombinujte !!

    #15613

    Gu Li
    Účastník

    Upřímně nedoporučuji dělat zklapovačky, zklapovačky nebo lehy-sedy Vám břicho sice vyrýsují, ale nespálíte tím tolik tuku. Zásada hubnutí je vydat nějakou energii, spálit co nejvíce kalorií a hlavně se u toho zapotit, což se zklapovačkama moc nesouvisí. Doporučuji dělat intenzivní cvičení a to tak, si třeba na mobil stáhnout nějaké aplikace jako je např. Tabata Timer (který doporučuji) a dělat intervalová cvičení v tomto řádu: 25 sekund zátěž, 10 sekund odpočinek a mezi těmito zátěžovými intervaly cvičit tyto 4 cviky: Angličáky – Dřepy – Kliky – Zklapovačky. V tomto intervalu cvičte alespoň 10 minut v kuse, záleží, jak se budete cítit. Pokud Vám to přijde moc těžké, tak můžete intervaly trochu snížit a upravit si je podle sebe a pokud to pro Vás bude moc lehké, tak můžete dobu cvičení zvýšit třeba na 15 minut, nebo si zátěžoví interval zvýšit na 30 sekund. Vím o čem mluvím, dlouhou dobu jsem dělal pouze zklapovačky a lehy-sedy, ale nějak výrazně mi to nepomohlo. Poté jsem vyzkoušel tuto metodu a během týdne to bylo ohromně znát. Další výborný spalovač tuků je běhaní. Doporučuji běhat denne třeba 45 mintu v kuse nebo zkusit tzv. „indiánskou metodu“ (tak nějak se tomu říká) což znamená, že poběžíte třeba 10 sekund sprint, poté poběžíte 10 – 15 sekund klusem a takhle to furt střídat, opět kolem těch 45 minut. Ovšem se cvičením se to nesmí přehánět, takže pokud se na to necítíte, tak si nedávejte zátěže tolik. Doufám, že Vám to nějak pomohlo. Děkuji za pozornost. :)

Zobrazeno 9 příspěvků - 1 až 9 (z 9 celkem)

Pro odpověď se musíte přihlásit.