Jak zhubnout po Vánocích

Prosinec 27, 2012 0 komentářů Sdílet Vidění:  2294
ako schudnúť po Vianociach

Vánoce jsou svátky, na které se těší opravdu každý. Odpočinek spojený s dobrým jídlem je u většiny z vás přítomen během celých svátků. Nicméně, téměř všechny vánoční jídla a dobroty jsou plné kalorií s vyšším obsahem tuků, v porovnání s jinými jídly, které konzumujete během všedních dnů. Takové jídlo spojené s posedáváním před televizí as rodinou či přáteli, může přispět k nabrání nechtěných kilogramů. Pokud i vy máte s takovým něčím zkušenosti a chcete se vrátit zpět do svého zdravého životního stylu, určitě vám pomůže Dieta po Vánocích. Tato dieta vás pomůže nabít energií a také vás rychle dostane zpět ke zdravým stravovacím návykům, které vám nechtěné kilogramy rychle ztratí.

Omezte sacharidy

Jednou z největších změn ve vašem jídelníčku, které nastaly právě příchodem Vánoc je to, že rapidně vzrostl příjem sacharidů. Sacharidy, tedy cukry v koláčích, zákuscích, sladkostech, sušenkách av sladkých nápojích. Odstraněním přijímání přebytečného cukru z vašeho jídelníčku, výrazně snížíte chuť na sladké a obnovíte si standardní hladinu cukru v krvi. Pokud se neumíte vzdát oblíbených koláčů svátcích, nezapomínejte na jednu věc. Vše s mírou! Pokud si dáte jeden či dva koláčky za den, nepřiberete, protože přebytečné kalorie dokážete spálit. Pokud však koláčů sníte celý plech, bude to horší. Pokud si chcete udělat chutné a zdravé koláče, nahraďte rafinovanou mouku za celozrnnou. Také při jejich přípravě použijte ovesné vločky či ovoce, které je plné vitaminů a minerálních látek.

Jezte více zeleniny

Pokud jste během svátků omezili konzumaci zeleniny, automaticky se u vás objevily nepříjemné pocity plnosti a zácpy. Proto, pokud nechcete mít tyto problémy, zvyšte příjem syrové zeleniny na nejméně 3 šálky denně. Zelenina vás nejen zasytí, ale díky přítomné vláknině vám usnadní pravidelnost stolice. Pokud si chcete udělat chutný zeleninový salát, vyhněte se majonézy a dresinkem s vysokým obsahem tuku. Zvolte raději olivový olej, dressing s nízkým obsahem tuku nebo mandlové máslo.

Obnovte pravidelnost v pojídání

Pokud budete jíst v tříhodinových intervalech po 200 až 300 kaloriích po celý den, pomůže vám to ovládat chutě a stabilizovat hladinu cukru v krvi. Nejlepší je jíst pět až šest krát za den. Hlavní jídla by měly být tři. A nejezte alespoň 2 hodiny před spaním.

Dodržujte pitný režim

Zvyšte po Vánocích příjem vody. Pomůžete tak tělu vyplavit toxiny, které se během Vánoc ve vás usadili. Za den třeba vypít kolem dvou litrů tekutin, avšak po Vánocích zvyšte příjem tekutin na tři litry.

Mnoho lidí se hned po Vánocích vrhá na různé diety. Nebuďte jedním z nich. Začněte uvažovat nad tím, co za den sníte a vypijete. Obnovte si vyvážený a zdravý životní styl, který doplníte o fyzickou aktivitu a uvidíte, že nabrané kilogramy půjdou rychle pryč.

Foto © Subbotina Anna - Fotolia.com





Diskuse k článku Jak zhubnout po Vánocích

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskuse k článku Jak zhubnout po Vánocích