Mediální spolupráce

Lifestylový server o zdravé výživě, dietách a hubnutí Diety a Hubnutí je tím správným místem pro prezentaci vašich produktů, projektů, obchodu, webstránky, konference, akce, či dalších aktivit přímo souvisejících se zdravou výživou, dietami a hubnutím. Pokud máte zájem o spolupráci a myslíte si, že vaše činnost je hodná speciální pozornosti tvůrců a uživatelů serveru Diety a Hubnutí, neváhejte nás oslovit prostřednictvím emailu dietyahubnuti@gmail.com. Všechny informace uvedené v prezentovaných návrzích mediální spolupráce jsou předmětem k diskusi a jejich konečná podoba závisí na konkrétní dohody mezi serverem dietyahubnuti.cz a potenciálním partnerům.

Organizátoři konferencí, výživoví poradci , maloobchody a velkoobchody se zdravou výživou a výživovými doplňky na hubnutí

V případě mediálního partnerství umíme nabídnout:

  • bezplatné PR – zveřejnění tří tiskových zpráv* (dále jen TS) týkajících se daného akce a časově rozmístěných v rámci kampaně dle požadavků pořadatele;
  • kromě TS lze v rámci promo kampaně zveřejnit i rozhovor s odpovědnou osobou / organizátorem konference, případně je po zvážení šéfredaktora možné i zveřejnění článku dodaného pořadatelem
  • možnost slevy na bannerovou kampaň na základě přímého jednání z cen uvedených v aktuálním ceníku**

V případě zájmu o mediální spolupráci od pořadatelů akcí očekáváme:

  • nezbytná podmínka spolupráce: umístění loga dietyahubnuti.cz na materiálech vztahujících se k danému projektu v partnerské zóně;
  • v případě jmenování partnerů v oficiálních TS uvedení portálu dietyahubnuti.cz jako mediálního partnera
  • podpora obsahu dietyahubnuti.cz na ostatních stránkách akce (oficiální stránky, Facebook, atd.) – formou partnerských odkazů a zveřejnění odkazů na články o akci
  • umístění reklamní plachty dietyahubnuti.cz na viditelném místě během akce
  • akreditace pro redakci dietyahubnuti.cz – 1x press + 1x foto
  • další volné vstupy na akci určené převážně do soutěže na dietyahubnuti.cz – soutěž pro pořadatele představuje další vizibilitu v podobě odkazu na soutěž v sekci „Aktuální soutěže“ + samotná stránka soutěže bude obsahovat odkaz na PR zprávu, v níž mohou uživatelé najít odpověď na soutěžní otázku; standardní trvání soutěže = 2 až 3 týdny

V případě mediální spolupráce na konkrétním projektu, jakým je například uvedení nového produktu / značky, však umíme poskytnout ještě více mediálního prostoru. Jelikož se v tomto případě jedná o rozsáhlejší PR a promo kampaně, podmínkou je, aby nás projekt zaujal nejen nabídnutou mediální hodnotou, ale i přínosem pro společnost. V tom případě umíme nabídnout:

  • bezplatné PR – přednostní zveřejňování tiskových zpráv* k projektu ve zvýšeném objemu dle dohody
  • mediální podporu promo aktivit spojených s uvedením produktu na trh
  • recenzi projektu / produktu, případně rozhovor o produktu / projektu – příprava autorského materiálu závisí od limitovaných možností redakce, případně je po zvážení šéfredaktora možné i zveřejnění článků dodaných společností / výrobcům
  • možnost slevy na bannerovou kampaň na základě přímého jednání z cen uvedených v aktuálním ceníku**

V případě zájmu o mediální spolupráci na konkrétním projektu od partnerů očekáváme :

  • nezbytná podmínka spolupráce: umístění loga dietyahubnuti.cz na materiálech vztahujících se k danému projektu v partnerské zóně; v případě jmenování partnerů v oficiálních TS uvedení portálu dietyahubnuti.cz jako mediálního partnera
  • prezentaci na ostatních stránkách projektu (oficiální stránky, Facebook, atd.) – formou hyperlinku nebo widgetu, na který na požádání dodáme kód
  • poskytnutí výsledného produktu na recenzi a do soutěží

Podle měření Google Analytics se denní návštěvnost serveru dietyahubnuti.cz aktuálně pohybuje v rozmezí od 1 000 do 1 500 návštěvníků. Měsíčně to představuje více než 30 000 návštěv, z toho 25 000 unikátních návštěvníků, a více než 100 000 zobrazených stránek. Aktuální statistiky Vám na požádání rádi poskytneme.

** Výše slevy závisí zejména na mediální hodnoty poskytnuté portálu ze strany pořadatele a historie a kvality mediální spolupráce při předchozích projektech