3 hodinová dieta

3 června, 2012 0 komentářů Sdílet Vidění:  10187
3 hodinová diéta

3 hodinová dieta patří mezi redukční diety a je založena na principu pravidelného jídla. Úbytek hmotnosti dosáhnete nejlépe tím, že budete jíst malé množství jídla každé 3 hodiny.

Autorem 3 hodinové diety je Jorge Cruise. Crusie a filozofie jeho diety říká, že pro zvýšení bazálního metabolismu je třeba přijímat jídlo pravidelně, to znamená každé 3 hodiny. Udržování si vysokého metabolismu pomáhá spálit přijaté kalorie rychleji a tím i uložené tuky.

3 základny pravidla 3 hodinové diety

  • po probuzení se vždy nasnídejte do jedné hodiny
  • pak jezte každé 3 hodiny
  • poslední jídlo dne si dejte 3 hodiny před spaním

Co jíst při 3 hodinové dietě

Během 3 hodinové diety se konzumují 3 hlavní jídla a 2 menší jídla za celý den. Příjem potravy je rozdělen do pravidelných 3 hodinových intervalů. 3 hodinová dieta některé potraviny zcela zakazuje. Během jednoho dne je třeba vypít 8 sklenic vody. Pokud pijete kávu, můžete si ji dopřát i během diety, je však třeba s každou šálkem kávy vypít 2 sklenice vody. To zamezuje dehydratačním účinkem kávy. Alkohol se pije jen zřídka a v malém množství. Během 3 hodinové diety můžete jíst i zmrazené a zpracované potraviny. Jedním z klíčů k úspěchu během držení diety je to, že člověk si chystá jídlo sám a ví, co bude konzumovat.

3 hodinová dieta není založena na přijímání nízkého obsahu sacharidů s vysokým obsahem bílkovin nebo s nízkým obsahem tuků. Jídla si nakombinujte podle zásad správné výživy sami. Vybíráte si vhodné potraviny podle potravinové pyramidy.

Můžete jíst prakticky cokoliv a pokud chcete zhubnout, správným složením stravy se vám to podaří. Strava má mít kalorickou hodnotu 1450 kalorií za den, díky čomumôžete zhubnout až 0,9 kg za týden. Je však třeba dodržet přiměřený příjem kalorií v 3 hodinových intervalech. Tahle redukční dieta trvá 28 dní, s opakovaným cyklům pro lidi, kteří potřebují spálit více tuku.

Pro koho je vhodná 3 hodinová dieta?

Dieta je vhodná pro ty, kteří trpí nepřiměřeným přejídáním se ve večerních hodinách a také potlačuje chování záchvatovitého přejídání. Načasování jídla během dne může pomoci lidem změnit své stravování zvyklosti a jíst tak pravidelným a promyšleným způsobem. Pokud vám nevyhovuje 3 hodinová dieta , přečtěte si článek o 8 hodinové dietě.

Jako u každé diety, i při tomto typu diety byste se měli poradit se svým lékařem a o jejích výhodách a nevýhodách podle vaší individuální situaci.

Máte zkušenosti s 3 hodinovou dietou? Podělte se o ně v diskuzi pod článkem, děkujeme!

Foto © auremar - Fotolia.com

Přečtěte si více: 14 denní dieta


Značky: redukční dieta


Diskuse k článku 3 hodinová dieta

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskuse k článku 3 hodinová dieta