Diéta na hubené ploché břicho

27 února, 2012 0 komentářů Sdílet Vidění:  7829
diéta na chudé brucho

Jak zhubnout z břicha

Chcete se zbavit přebytečných kilogramů, které máte na břiše? Tato redukční dieta vám slibuje nejen krásné ploché břicho ale i štíhlou postavu na celý život už za šest týdnů.

Dieta na ploché břicho

Základem diety na břicho je to, že se denně konzumují 3 hlavní jídla a 3 vedlejší jídla. Energetická hodnota všech jídel se dohromady pohybuje kolem 8000 kJ. Část přijaté energie se spálí cvičením.

Výběr potravin při dietě na libové břicho

Podle diety na břicho má obsahovat každé hlavní a každé vedlejší jídlo dvě položky z následujícího seznamu:

  • libové maso
  • vejce
  • mléčné výrobky (nízkotučné nebo polotučné mléko a sýry)
  • celozrnný chléb
  • zelenina
  • ovoce
  • cereálie
  • luštěniny
  • bílkovinná moučka
  • arašídové máslo
  • mandle a jiné ořechy
  • bobulové ovoce
  • olivový olej
  • ovesná kaše (neslazená, neochucená)

Cvičení na ploché břicho

Při dietě na ploché břicho se kromě úpravy jídelníčku i cvičí. Cvičení je v první dva týdny dobrovolné, pak následuje intenzivní 20 minutový trénink s cvičeními na břicho. Cvičí se třikrát do týdne během tří až šesti týdnů.

Cvičení na břicho je zaměřené na posilování a zpevňování břišního svalstva, což je ještě doplněno rychlou chůzí.

Jaké jsou vaše tipy na ploché břicho? Podělte se o ně v diskuzi pod článkem, děkujeme!

Foto © Dmitry Sunagatov - Fotolia.com

Přečtěte si více: Zeleninová dieta




Diskuse k článku Diéta na hubené ploché břicho

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskuse k článku Diéta na hubené ploché břicho