Fit dieta

20 června, 2012 0 komentářů Sdílet Vidění:  4580
fit diéta

Fit dieta patří mezi redukční diety, během níž se přísně zakazují některé druhy potravin a také se zakazuje přejídání. Výhodou je, že během držení fit diety nemusíte počítat kalorie žádné.

Fit dieta zlepšuje trávení, zrychluje metabolismus, čímž podporuje zdravé hubnutí za pomoci vhodné kombinace jídel.

Základní principy fit diety

Hlavním principem fit diety je to, že přijímáte potraviny v konkrétních kombinacích během dne, čímž se zvýší vstřebávání živin organismem a zvýší se i rychlost metabolismu.

Fit dieta zdůrazňuje zvýšenou konzumaci ovoce a zeleniny, přičemž některým potravinám se zcela vyhnout.

Zakázané potraviny

  • bílé pečivo
  • mléčné výrobky
  • rafinované cukry
  • většina masných výrobků
  • ocet

K snídani se konzumuje pouze ovoce nebo ovocné šťávy.

Oběd se skládá z ovoce, zeleniny, salátů a příležitostně z obilovin.

Na večeři se konzumuje ovoce, zelenina a libové maso.

Právě takto sestavený jídelníček má za následek snížení energetického příjmu a tím i redukci hmotnosti. Důležitou součástí fit diety je dodržování správného pitného režimu.

Klady a zápory fit diety

Během fit diety se konzumuje neomezeně čerstvé ovoce a zelenina, libové maso a šťávy, přičemž se omezují živočišné tuky. Dieta není vhodně nutričně vyvážená a neposkytuje člověku dostatek živin.

Fit dieta snížením energetického příjmu zaručuje snížení váhy, není však vhodná pro dlouhodobé držení. Před držením fit diety se poraďte se svým lékařem.

Máte zkušenosti s fit dietou? Podělte se o ně v diskuzi pod článkem!

Foto © Natalia Merzlyakova - Fotolia.com

Přečtěte si více: 3 hodinová dieta




Diskuse k článku Fit dieta

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskuse k článku Fit dieta