Dělená strava

Zobrazeno 7 příspěvků - 1 až 7 (z 7 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • #15327
    klarika28
    Účastník

    Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s dělenou stravou. Slyšela jsem že se s její pomocí dá úspěšně zhubnout, je jasné že jsem použila i google, ale nevím jestli jsem správně pochopila princip, proto bych ráda někoho, kdo už si tím prošel. Děkuji

    #15434
    Josef-H
    Účastník

    No mně s tím pomáhala, manželka, protože mou ztrátu váhy pomocí dělení stravy a také změnu životního stylu má na svědomí ona. Princip dělené stravy je hlavně v nekumulativnosti jistých druhů potravin. Jde hlavně o potraviny z rostlinné a živočišné skupiny. Ty se kombinovat nesmějí, taktéž je zakázáno kombinovat ovoce se zeleninou. Jíst můžeš živočišnou skupinu se zeleninou a také existuje jistá neutrální skupina potravin, které můžeš kombinovat se vším. A hlavně třeba vše kombinovat s pevnou vůlí. Tak do boje!

    #15435
    klarika28
    Účastník

    Děkuji ti, ale mohl bys mi prosím tě ještě napsat, které druhy kam patří? Asi to vyzní hloupě ale dosud jsem si myslela, že do rostlinné skupiny patří zelenina, ale vím že to se dělí jinak. 🙂

    #15437
    Josef-H
    Účastník

    V pohodě Klarika, není zač, jsme tu od toho abychom si pomáhali. Nevím kolik sis o tom už sama nastudovala, ale existuje tedy několik skupin potravin a to jsou živočišná, rostlinná, neutrální skupina, ovoce a nakonec zelenina. Do živočišné skupiny paří mléko, sýry (ale jez jen nízkotučné), tvaroh, jogurt (samozřejmě bílý), vejce, maso. Do rostlinné skupiny patří chléb, pečivo (zase pozor NE bílé, při hubnutí je třeba konzumovat tmavé), dále jsou to luštěniny, brambory, rýže, mouka, sója, těstoviny (bezvaječné), vločky, sója, mouka, med. A nakonec neutrální skupina kde patří ořechy, mandle, kakao, sůl, pochutiny a káva. Skupiny ovoce a zelenina Sad popisovat nemusím …..
    🙂

    #15439
    Elzita
    Účastník

    Ahojte, pokud vám do toho mohu skočit. Také jsem zhubla pomocí dělené stravy a svou váhu si držím. Pan Josef to napsal úplně správně, ale nezapomínej ani na tekutiny. Vyhýbej se jakýmkoliv slazeným nápojům. Nejlepší je pít čistou vodu, sodu, případně minerálky a neslazený čaj (nejlépe bylinkové a zelené). Samozřejmě alkoholu se při jakékoliv dietě musíš vzdát. : D

    #15440
    klarika28
    Účastník

    Děkuji moc krát, i tobě Elizo. S alkoholem problém určitě nebude já jsem totiž abstinent a dokonce na něj nemám ještě ani věk, takže hurá do dělení.

    #15449
    Teress
    Účastník

    Nemáš věk na alkohol co vlastně znamená že máš méně než 18 a už hubneš? Nenič si zdraví v mladém věku měj rozum. Tobě se tělo ještě vyvíjí tak se stravuj normálně.

Zobrazeno 7 příspěvků - 1 až 7 (z 7 celkem)
  • Pro odpověď se musíte přihlásit.