Koktejly pro zdravé hubnutí

21 dubna, 2013 0 komentářů Sdílet Vidění:  5344
koktaily na zdravé chudnutie

Koktejly nebo tzv. smoothies, mohou být tou správnou volbou jak ráno nastartovat metabolismus. Mnohé z nich obsahují málo kalorií a pomohou vám získat velké množství živin. Pokud si vyberete ty správné ingredience, můžete přijmout zdravé sacharidy, které vám dodají energii, zasytí vás a usnadňují proces hubnutí.

Broskvový koktejl na zdravé hubnutí

Několik druhů ovoce, pár vteřin mixování a chutná, zdravá a nízkokalorická pamlsek je na světě. Jeden šálek obsahuje pouze 186 kalorií. Na dva šálky budete potřebovat půl sklenice nízkotučného broskvového jogurtu, 1/4 sklenice jablečné šťávy, půl sklenice nakrájených broskví a jeden banán. Velmi dobrým krokem je použití mraženého ovoce bez přídavku cukru. Vymixujte směs do hladka. Porce obsahuje navíc 5 g vlákniny a 4 g bílkovin. Vláknina a bílkoviny vám pomohou udržet déle pocit sytosti a samozřejmě, pomohou vám zhubnout.

Koktejl elegance a štíhlosti

Nebojte se kombinovat různé druhy ovoce. Použijte šťávu z jednoho grapefruitu a jednoho pomeranče. Přidejte oloupané a na kostky nakrájené mango a několik kostek ledu. Směs vymixujte. Do koktejlu můžete přidat i výživové doplňky, pokud chcete zvýraznit jeho účinnost. Konkrétně do koktejlu elegance a štíhlosti můžete přidat 1 polévkovou lžíci prášku se sójovým lecitinem a 2 lžičky včelího pylu, který pomůže při snižování váh. Pohár tohoto nápoje má 246 kalorií a obsahuje draslík, vlákninu, bílkoviny a vitamíny A a C.

Koktejl vyrovnané chutě

Tento koktejl je vynikající pro lidi, kteří se neumějí vzdát touhy po sladkostech a slazených nápojích. Je obtížné dosáhnout svého cíle v hubnutí při mlsání, ale naštěstí, tyto chutě se dají snadno uspokojit, například výživným koktejlem. Pohár tohoto nápoje obsahuje pouze 162 kalorií. Potřebujeme 3/4 sklenice nízkotučného jogurtu, nasekané jablko, 1/2 poháru drceného ledu vyrobeného ze zmrzlé jablečné šťávy, 1/2 banánu a špetku skořice. Pokud použijete neoloupané jablka, zvýšíte obsah vlákniny a živin v nápoji. Začněte mixováním jogurtu a jablka. Postupně přidávejte ostatní suroviny a dohladka vymixujte. V jednom sklenici jsou 4 gramy proteinu, který vás udrží déle sytými a zdravou dávku draslíku a vápníku.

Pokud máte dobré zkušenosti s těmito nebo jinými koktejly na hubnutí, podělte se s námi v diskusi pod článkem.

Ilustrační foto Fotolia.com




Diskuse k článku Koktejly pro zdravé hubnutí

komentárov

Powered by Facebook Comments

Podobné články


Diskuse k článku Koktejly pro zdravé hubnutí